FAQ

/FAQ
FAQ 2017-01-27T21:19:19+00:00
Co dělat po vylití tekutiny do notebooku? 2015-03-18T14:31:58+00:00
Co obnáší diagnostika zařízení? 2015-03-18T14:23:54+00:00

Pokud zařízení nefunguje správně, je nutné najít příčinu.
Servisní technik zpravidla již dopředu tuší, či ví tuto příčinu, ovšem notebook prochází důslednou diagnostikou, která se skládá:
Ze zátěžových testů od grafického chipu po paměti RAM.
Zpravidla poté je notebook fyzicky zkontrolován a proměřen.
Následuje nacenění opravy a kontakt majitele pro odsouhlasení opravy.

Tablet je po servisu, co dělat? 2017-01-27T21:19:26+00:00

Po návratu ze servisu je nutné tablet před zapnutím plně nabít. Nabíjení může trvat déle než je obvyklé a to až 8 hodin.

Při okamžitém zapnutí nemusí být tablet plně funkční z důvodu nízkého napětí.

Některé tablety nepodporují čtení externí paměti a redukce micro USB/USB slouží pouze k připojení klávesnice nebo myši.

V případě, že tablet jeví známky zpomalení, nejdou spustit aplikace, nelze se připojit k Wi-Fi nebo vykazuje jiné problémy, je nutné provést tovární nastavení.

Výkon a odezva tabletu se odvíjí od HW konfigurace.

Servis počítačů a notebooků. Jak to fugnuje? 2015-03-04T09:10:50+00:00

Máte problém s počítačem? Zařízení převezmeme, provedeme diagnostiku a zavoláme vám cenový návrh opravy a předběžný termín dokončení. Poté už je jen na vás, zda opravu odsouhlasíte a nebo ne.

V případě opravy je diagnostika zdarma!

Tvorba webových stránek 2015-03-04T09:08:18+00:00

Přemýšlíte o novém osobním a nebo firemním webu? Projdeme s vámi všechny otázky a pokusíme se zrealizovat vaše představy do reálné podoby. Platíte až po odsouhlaseném návrhu, před tím jsou veškeré služby zdarma.

Reklamace 2017-01-27T21:19:26+00:00

Opravdu nejste spokojeni s naší prací? Je zařízení stále nefunkční? Nestává se to, všechny opravy pečlivě kontrolujeme. Pro jistotu nejdřív vyzkoušejte banality: vyndejte a vraťte do přístroje baterku, zkuste jiný síťový adaptér (ale stejného typu) a zkušenější uživatelé ať zkontrolují, zda jsou správně usazeny operační paměti ve slotech.

Stále nespokojeni? V případě, že počítač, notebook, tablet a nebo konzole ani po opravě nefunguje, zavolejte a přineste zařízení k nám. Náš tým udělá všechno pro co nejrychlejší řešení reklamované závady. Samozřejmě musíme požádat o shovívavost, některé závady se nedají odstranit během jednoho dne, ale vyžadují například objednání nového dílu, což může trvat nějakou dobu.